Ny blogg – igjen!

Ikke helt voksen jente på 44  fra verdens navle – Drammen. Har fire flotte barn, hvorav tre fortsatt bor hjemme. Jeg har selvfølgelig verdens beste samboer – og livet er BRA!

Jeg kan med en gang slå fast at dette IKKE er en blogg for moteslaver, make-up-fantaster e.l. Ergo kommer det ingen out-fit-innlegg her, eller noe om hva slags make up jeg bruker… Det måtte være hvis jeg kom over noe som: retter ut, suger inn og strammer opp på én gang!

Dette er min side for tant & fjas – alvor og latter – meninger og meningløshet… Og en del bilder fra hverdag og fest.

Har du spørsmål eller meninger om mine skriblerier, er du velkommen til å dele disse med meg! 🙂

Legg igjen en kommentar

