Hvordan VET de at jeg er tjukk??

Hver eneste dag er innboksen min full av råd og piller mot overvekt.

”Gå ned 5 kg pr mnd med….”…..”Lillann – bli slank ved hjelp av….” OSV.

DEN er for så vidt grei – jeg kan godt trenge å gå ned noen kilo, det er ikke det.

Har tenkt en del på disse mailene, og har kommet frem til at jeg får flere og flere av disse slanketipsene etter som åra går. Det var ikke mange av dem i innboksen før jeg fylte 35. Nå er det vel muligens en kjensgjerning at damer over 35 år får mer på midten og bak enn det som er godt for oss. Sånn statistisk generelt sett, mener jeg. Men herregud – jeg kjenner da mange jenter på 40 + som er slanke og stramme. Uten at de kjører i seg piller og pulver. Har ikke spurt om DE får sånne mailer, men det regner jeg nesten med?

Eller har disse slankepillepulverprodusentene spioner liggende i buskene utenfor her jeg bor??

Man kan jo bli paranoid av mindre!!

Tung i sessen??

Legg igjen en kommentar

