Sommer igjen,jo!

Kommet et lite stykke på vei med prosjektet mitt i hvert fall.

Det ble så himla varmt i dag, så ettermiddagsøkta gikk føyken i en stol på verandaen.

Blir heller en innsats utover kvelden, hadde jeg tenkt…

Hjørneskapet har fått et strøk

..men bare med heftgrunn foreløpig

Vitrineskapet er ferdig pussa

Og nesten ferdig maskert…

Ellen tipset meg om et kjempesøtt håndtak jeg vurderer å kjøpe. Bare lurer på om det er verdt å betale 60 Euro for å få det hjem. *Tenke-tenke*

I morgen er det visst meldt malevær igjen, så da må jeg prøve å bli ferdig.


2 tanker på “Sommer igjen,jo!

    • Takk Odd!
      Jeg håper jo det skal bli bra,da. Evigheter siden vi har forandra på noe hjemme. Forandring fryder, vettu!
      Eller….DU vet jo at forandring muligens IKKE fryder,da…. 😦
      Klem

Legg igjen en kommentar

