X-weekend

I dag starter X-Weekend her i byen.

Topp skatere, scooterkjørere, snowboardere og FMX-kjørere lager liv hele helga. Har du mulighet, burde du ta en tur!

X-Weekend kan du lese om her.

Junior er en ivrig skater

Leste forresten i DT i dag om gjentatt vandalisering av graver på Åssiden Kirkegård.

Forbanna drittunger!! De skulle hatt real, gammeldags juling på blanke messingen!! Jeg håper og tror at pøblene ikke helt veit hva de driver med, hvor ille det er for de pårørende å finne blomster og pynteting ødelagt. Det er ille nok å ha mista noen, man bør slippe å forholde seg til hærverk på gravplassene til sine kjære. Pappa’s grav er på nevnte kirkegård og jeg lover; Kommer jeg over drittunger som herjer der, skal jeg leie en diger muskelbunt som kan banke dritten ut av samtlige! Shame on you, smådjeveler!!

Rest in PEACE

OIDA – litt aggresjon i dag også! Vel – godt å få det ut!

I ettermiddag skal jeg ut og spise med en venninne på Picasso, før det blir show på Torgscenen.

Skal bli så kos å komme seg ut litt!

GOD HELG!

Legg igjen en kommentar

