Skap(else)

Skap 1 er nesten ferdig. Tatt i betraktning at jeg er ganske langt fra malerkyndig, synes jeg det ble bra,jeg!

Feltet i midten skal ha en sjablon på seg

Skuffehåndtaket kommer vel fra DK til uka

Porselensknotter fra Ib Laursen/Lycheloftet

2 tanker på “Skap(else)

  1. Du må bare si ifra den dagen du kjeder deg og har lyst å male litt til 🙂 Jeg har 2 herrekommoder og en sjenk som jeg ønsker å få malt.
    Du er flink!!

    • Hehe – jeg tror nok jeg har nok med å male her hjemme, Anne Karine. Det ene drar det andre med seg..Ser for meg noen uker med oppussing nå 🙂

Legg igjen en kommentar

