Innspurt (?)

Her har det gått i 100 siden sist, og det har blitt veldig liten tid til blogging.

Oppussing kombinert med at sambo jobber masse-masse, er ikke så greit. Da tar ting tid, og jeg prøver å smøre meg med så mye tålmodighet som mulig. Jeg er ikke TOTALT kløne, men føler meg absolutt tryggest da min kjære er supervisor for prosjektene her..

MEN; Det hjelper nå!

Legger ved noen bilder fra de siste ukenes innkjøp og prosjekter.

Taket før maling og vask (GRØSS!!)

En smule forskjell…

Sofaene er trekkløse foreløpig..

Denne grusomme 80-tallsfargen dukka opp under taklistene

Junior hjelper til å male den nye lettveggen

Har shoppa noen goodies til lysekrona

Etterpå skal jeg hente sofatrekkene fra Ellos. Det blir kjempespennende å se om de passer helt!

Oppdatering kommer i kveld 🙂

Legg igjen en kommentar

