SPENT!

Da var endelig sofatrekkene på plass!

Jeg kunne jo ikke vente med å dra de på, var så spent på om de passa. Så på bildene her, er de nok litt småkrøllete og litt skeive. Men det har vi retta på nå. Er superfornøyd – ble jo akkurat sånn vi ville ha det.

Før

Etter


Jeg kjøpte 10 nye prismer til lysekrona også. Nå henger den i taket, og er bare kjempesøt!

Skal kjøpe flere prismer og et perlebånd til den også etter hvert.

Prismene kjøpte jeg i ”løsvekt” her.

Håndtaket fra Magnolia Living er akkurat like fint som jeg forestilte meg. Nå mangler bare finpussen på storskapet før vi kan få det på plass også.

Neste på ønskelista da, er dette:

Fra Skeidar

Ellers har jeg en rar følelse av at natta som kommer kanskje blir litt annerledes enn andre netter… Spennende!

Kanskje jeg snart kan shoppe litt hos BabyBloom.uk??

Legg igjen en kommentar

