It’s a beautiful day…

Verst tenkelige start på semesteret:

La meg før halv elleve i går, leste en halvtime og ble stuptrøtt. Men fikk jeg sove?? Nei. Kranglet med dyna og boka helt til klokka var 03.10 – da var jeg vel nærmest i en slags våken koma.

Kom meg på skolen etter hvert – et lite hakk mer våken etter to kaffekopper på styrten. Det var KOS å komme tilbake til skolen og klassen, og spennende med flunkende ny lærer.Innrømmer at jeg dro et par laaange gjesp da han gikk gjennom pensumlista, men jeg velger å tro det var dagsformen som fikk det til å virke uoverkommelig. Satser på at alt er bedre i morgo!

Har fått mine søte små i seng nå, og tenkte å tilbringe litt tid på verandaen i frisk luft før jeg inntar senga.                           

Den gang ei! Nå regner det kattunger IGJEN. Nei – jeg akter ikke å sitte ute med regntøy og gummistøvler. Tar heller en dusj, finner boka (Lovsamlingen??) og slapper av inne.                                          

Håper været roer seg til i morgen. De små skal på skogtur hele dagen…

Ellers synes jeg FORTSATT at jakt i langtvekkistan er oppskrytt!! 😦

Legg igjen en kommentar

