Farlig farlig!

Nå har jeg hangla skikkelig et par dager, faktisk såpass at jeg gikk fra skolen i lunsjen i går, og har vært hjemme på sofaen i hele dag. For mye stress og bæssmornerver i det siste, tenker jeg – da knyter det seg overalt og fibroen blomstrer…UFF!

(JAkaffeposen ER våt…)

Disse har jeg brukt flittig i dag….. :-/

Etter å ha tilbrakt det meste av dagen i selskap med GW Persson, en bøtte Pinex, en bøtte Chlorella og min kjære Malabar, ble jeg rimelig drittlei både meg selv og alt det andre, og fant på at jeg skulle kjøre bort på senteret og kjøpe noe jeg glemmer HVER dag: En lyspære til lysekrona. Den har fortsatt bare 4 av 5 lys intakt, og sånn har den vært siden den flytta inn her. For bare noen uker siden…

Jeg følte i det jeg var på vei opp rulletrappa at hodepinen slapp taket en smule. Hallelujah! På Tide! Eller kanskje ikke?? For da formen føltes hakket bedre, ble lysten til å kikke litt rundt ganske stor. Egentlig bør det være lov å unne seg en liten ting som trøst da man er syk, ikke sant?

Vel….Jeg tror jeg trengte masse trøst…

Varme klær er viktig for vonde muskler!

Et lite fat er kjekt å ha hvis man kanskje får lyst på en trøstekake..?

..og i tilfelle man får sykebesøk er det lurt å ha noe å putte Twist’en oppi!

Disse kjøpte jeg litt tidligere i uka – så jeg skulle ha noe fint å se på hvis jeg ble syk…

…denne også – men lysene kjøpte jeg i dag. Viktig med kos når man er syk,stakkars!

Og så handla jeg selvfølgelig mat (og Pepsi Max, druer og en Smil – pasientkost)

Og; Taddaaaaaaah! GJETT hva jeg glemte??

5 tanker på “Farlig farlig!

  1. Da glemte du vel å kjøpe kaffe da – det pleier jeg å glemme når jeg drar i butikken for å kjøpe nettopp kaffe 😛

Legg igjen en kommentar

