Beste mandag ever!

Mandag morgen vil jeg nesten ikke snakke om! Full av engstelse, spenning og nerver kom jeg meg på et vis til skolen. Jeg fikk nemlig melding fra svigersønn litt over sju om at ”vannet har akkurat gått og riene er kraftige”.

Ikke til å stikke under en stol at jeg egentlig ga fullt F i skolen og analyser akkurat da. Men jeg måtte jo. Til alt hell hadde læreren dobbeltbooka – og delte ut noen oppgaver vi skulle jobbe med før han ønska god dag og forsvant. Jeg klamra meg fast til pulten fram til halv elleve. Da takka jeg pent for meg og raste over brua og hjem til tante for felles skjebne og trøst. Og VENTING. Og MER venting.Gode tanta diska opp med ventemat

Etter hvert kom moder’n også, og så satt vi der – tre overnervøse damer i vår beste alder. Klokka var halv to da jeg tok med meg mitt opphav og dro hjem for å vente videre. Det hadde jo gått SÅ mange timer siden sist vi fikk nyheter fra sykehuset?? Tvillingene skulle på kamp i Svelvik, og jeg fikk i dem noe mat før de heldigvis fikk kjøre med treneren sin til kampen.

Klokka 16.10 orka vi ikke vente lenger, så jeg tok mot til meg og sendte en melding til svigersønnen: Beklager at jeg maser – men nå blir jeg litt bekymra! Under ett minutt etter ringte eldstegulljenta mi: Jaaa, mamma – da er du blitt mormor!!!!!

DUNK!!! SANT??? JIPPIIIIIIIII!!!

Tommy så verdens lys klokka 15.15 den 20.09.2010. Han var 4780 g og 54 cm lang.

STORE FLOTTE ALLERVAKRESTE GULLGUTTEN!

Jeg har vært LOST siden! Og lost kommer jeg nok til å forbli!

Madly, deeply in love………

TAKK til mamma’n og pappa’n for NYDELIG utført jobb!!

4 tanker på “Beste mandag ever!

Legg igjen en kommentar

