Fresh air

Nok en helg hvor jeg er skikkelig sugen på frisk luft. Da passer det bra at sambo er en villmann og vi har en hund vi kan låne! Med GPS’en klar, la vi turen til the deep dark woods of Sande i Vestfold. Jeg mente bestemt jeg fikk nok av klatring sist helg, men det skulle vise seg at DET hadde jeg ikke. Er man fuglejeger, er det feigt å gå på stier og skogsveier – da entrer man BUSHEN. Vel, jeg holdt ut og kosa meg skikkelig med lett trav i ulendt terreng. Bra for ryggen!

Reu advarer eventuelle storfugl om at han er på vei

Det er ikke gull alt som glimrer…Og under det tilsynelatende harmløse gresset…….

….var det myr og vann. Masse vann. Mens sambo elegant hoppet fra tue til tue, peila jeg meg inn på skogbrynet og fant ut at det å STORME over myra var lurt….

I fullt firsprang over myra, oppdaga jeg plutselig at jeg hadde løpt flere meter med bare én støvel. Den andre satt fast i gjørma…

Vi kom oss over til slutt

Følte meg høy og mørk i bushen…

Vi lagde bål og grilla ostesmørbrød…og…eh….tørka sokker..(Noe for mattilsynet??)

Det ble ikke noe fugl på Reu i dag, men vi tror han var like fornøyd med turen som oss!

8 tanker på “Fresh air

  1. Har du noe spesielt program til bildene dine på pc`n? Eller legger du de bare rett inn?
    Jeg bare MÅ få handlet meg apparat til uka.
    Kanskje du kan lære meg litt med det å ta bilder og bruke apparatet?
    (hater bruksanvisninger)
    🙂

  2. Brukte du autufokus? Blir veldig stilig med slike effekter 🙂

    Hvordan får jeg lagt inn bilde av meg selv her? Og hvordan får du frem slike smiletegn?

    • Det med bilde av deg selv, vet jeg ikke hvordan man gjør. Jeg har jo profil her i og med at jeg har blogg, så da følger bildet mitt meg hvis jeg kommenterer noe.

  3. Flotte bilder:)
    Du?
    På bilde nr. seks ovenfra – der T-E er avbildet. Fokuserer du på grantrærne for å få den effekten med at han blir dus? For der er grantrærne i fokus og du får en dus effekt på ham.
    Kjempestilig! Er det slik man får dusheten frem på det som er bak? Ved å få skarpt fokus på det foran?
    Fortell:)))

Legg igjen en kommentar

