Deep dark woods

I helga var jeg og sambo i Finnskogen. Vi leide en av hyttene til Statskog – den samme vi leide i fjor. Kjempekoselig!

Utsikten fra kjøkkenvinduet.

Jeg tilbragte mesteparten av lørdagen på hytta mens sambo var på jakt.  Men jeg hadde da noen småting å holde på med så lenge…

Noen timer med litt pugging….

Jeg ble med sambo på neste «økt» utpå ettermiddagen. Vi gikk noen timer i skauen. Helt herlig med masse frisk luft og fin natur.  Da det begynte å skumre, var det mer enn nok for min del! Jeg følte ikke det minste for å snuble rundt i ulveskogen etter mørkets frembrudd…

Det ble ikke noe fugl på oss, men derimot ble det masse liv og latter sammen med gode venner på lørdagskvelden. Fin tur!

Legg igjen en kommentar

