Syk(t)

Siden dagen er tilbrakt stort sett i senga og/eller på sofaen, blir det en del formålsløs surfing. Og jøsses så mye rart man kan finne.

Hva med navlelosamling?? Kunne det være noe? Må begynne NÅ, hvis man skal klare å slå Guinness-rekorden til Graham Barker. Ekle mannen har faktisk gravd seg i navlen hver kveld siden 1984 og lagt funnet på GLASS! 22,1 gram med ekle hår/celle/fiberrester.Og lukt. HALLO??

Bilde fra nettavisen.no

Jeg har vel egentlig fått sånn halvveis med meg at Einar Gelius er veldig sexfiksert for tida. OK – jeg har ikke lest boka, men omtaler i media. Vet du hva?? Veldig kult at en prest faktisk har sex – og til og med sex. Jeg syns bare han kunne hatt det på privaten, på en måte. Og kliss-klass-beskrivelser av sine elskerinner burde han kanskje latt være?

«Der lå hun foran meg, som en vidde — med bryster som små fjelltopper, med armer som smygende greiner som grep etter meg, med et kjønn som en liten skog som skjulte den vakreste og våteste elv, med åpne bein som bruer fra henne og inn i mitt rike.»

Hallo, Einar??  Greiner SMYGER sjelden…. Og du?? ALLE elver er våte! (Med mindre de er tørka inn). Men ER det vann der, så ER det vått. Punktum.

Våteste elva….(Foto: Heidi H Blichfeldt)

Dessuten er Paul død -bare 2 år gammel. Den Synske Blekkspruten som tippet riktig på alle VM-kampene. Alle de ansatte ved Oberhausenakvariet i Berlin er derfor i sorg. Dette melder dagbladet.no på sin forside i dag. Virkelig??

R.I.P….. (Bilde fra dagbladet.no)

Jeg MÅ bli frisk igjen – fort!

Legg igjen en kommentar

