BON JOVI!!

I dag har vi vært 3 sjuklinger hjemme. Da er det ikke annet å gjøre enn å prøve å få det beste ut av det.

Vi har sett x antall episoder av Himmelblå
Og bakt sjokoladefondanter… Mmmm……
Jeg har SETT litt på permen jeg skulle ha jobbet med….

OG – og dette er viktig! – BON JOVI kommer til Ullevål den 15. juni! Jeg skal være der!! Billettene legges ut for salg på fredag kl 09.. Da er jeg veldig opptatt! Denne gangen skal vi IKKE drite oss ut som vi gjorde da Metallica var her i april!

Jeg tør nesten ikke fortelle hva som skjedde….

Den dagen Metallica-billettene ble lagt ut for salg, satt jeg og sambo med hver vår PC og hver vår telefon klare. Vi ringte og ringte og ringte og RINGTE, samtidig som vi klikka ut og inn på Billettservice i en hel time. Da håpet var i ferd med å forlate oss, kom sambo plutselig igjennom og det VAR billetter igjen! Overlykkelige spratt vi rundt og virkelig feira – oh happiness! Og gjett om vi skrøt til folk. Det var mange som IKKE hadde fått tak i billetter.

Dette var en mandag. Og uka gikk med mye annet på tapetet. Fredag ettermiddag satt vi og småprata da jeg plutselig ble helt varm og kald på en gang. BILLETTENE!!! For å gjøre en lang, tragisk, forferdelig FLAU historie kort: Billettene skulle vært henta på TORSDAG. Ergo var det FOR SEINT på fredag. Jeg må si som fjortisene: OMFG!!! ER det MULIG????

Men BON JOVI skal vi se!!!

5 tanker på “BON JOVI!!

  1. Det skal jammen jeg også !!! Gremmes ENNÅ at jeg ikke fikk bilett sist de var i Norge. Jeg har jo lissom har vært fan av Bon Jovi siden tidenes morgen, både med og uten solbriller:) Denne gangen skal jeg ha bilett !!!

    Flott blogg kjære, du er flink 🙂

    • Tusen takk 🙂 Jeg ser på en måte for meg en solbrillesang eller to på Ullevål allerede jeg,da! Krysser alt jeg har for at vi får billetter alle sammen 🙂

Legg igjen en kommentar

