TOMT!!

Det er egentlig skikkelig vanskelig å være blogger når du føler at du ikke har noe å blogge om. Eller JO – jeg har masse masse masse jeg KUNNE ha blogget om – men så var det der med å ikke være anonym,da. Begrensningene legger seg jo selv. Personlig har jeg ingen problemer med å skrive om forskjellige epoker og opplevelser i livet mitt, men det er alltid mange hensyn å ta. Jeg har jo ikke akkurat vært eremitt, så hvis jeg skulle gi mer av meg selv, ville det involvert så mange fler. Og det er trolig lite ønskelig for en del…

Ergo sliter jeg litt med å finne på noe å skrive om. Når jeg kikker igjennom alle innleggene mine, ser jeg jo at det er lett å få inntrykk av at jeg er en naturfreak som bare er opptatt av frisk luft og klart vann. Hvilket er ganske så feil! Altså; jeg LIKER natur og tur og vann og fiske og alt det der, men det er absolutt ikke det jeg har holdt mest på med gjennom livet.

Haha! Jeg må le når jeg tenker på en del historier jeg KUNNE ha skrevet – jeg er sikker på det kunne vært morsomt for andre også. Andre opplevelser jeg bærer på, er rett og slett til å grine av. Og kanskje en del noen kunne lært noe av. Jeg har som alle andre mange nyanser i livet som ER og livet som HAR VÆRT. Hmm…Jeg får fundere litt mer på hvordan jeg kan gjøre noe med det..

I mellomtiden: Hva blir det til?? Mere fotos av fjord og fjell? Eller?? Legge ned heila driden?

*TENKEPAUSE*

2 tanker på “TOMT!!

  1. Du må hvertfall ikke legge ned hele bloggen, du skriver så bra og må absolutt fortsette 🙂 Du kan jo gjerne skrive mer om skolen og klassen kanskje 🙂 Eller mer bilder av lille Tommy, barna dine eller bare mer natur alt er flott 🙂

Legg igjen en kommentar

