Grå dag

Så utrolig kjedelig vær!

Sløv dag, men har fått plotta noen flere tall til semesteroppgaven. Og heldigvis ringte Trine og ba meg på kaffe. Ellers hadde jeg nok blitt sittende inne i hele dag. Som vanlig var Tommy veldig blid, og hadde en liten peptalk med mormor. Jeg er helt borte vekk i den lille mannen! 🙂

 

Post er som regel kjedelig, men i dag var det LYKKE i postkassa!

Det blir en flott bursdagsfeiring tenker jeg!!

 

 

2 tanker på “Grå dag

  1. Fikk bilettene i posten i dag jeg også, og bilettene våre er helt like 🙂 VG sving og samme felt !!! Dette blir moro !!

    Forøvrig så skjønner jeg at du er borte vekk i lille nydelige Tommy 🙂 På bildene er han er jo bare skjønn da !!

    God kveld over «ælva»

    Klem

    • Nææ? Så gøy! Kanskje vi kan dra sammen innover også,da? Det er leeeenge til juni! *SUKK*
      Kos deg med kvelden, snuppa! Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

