Første i første


En fin dag med superflott mildvær. Hadde virkelig store planer om å gå en lang tur i sola nå som det endelig var en levelig temperatur. Det ble tur, men ikke før sola hadde gått ned..

Det lå nemlig en kommentar til meg under «Min Bokverden» i går kveld fra Lammelaartanker.  Hun mente at jeg som er så glad i bøker, sikkert var medlem av Bokelskere. Det var jeg jo ikke! Men jeg er jo en googler, så det tok ikke mange sekundene før jeg hadde funnet nettstedet. WOW! Dette er virkelig siden for meg! Her kan man lage lister over hvilke bøker man har lest, hvilke bøker man ønsker seg, man kan lese bokanmeldelser og anbefalinger. Man kan diskutere bøker med andre bokelskere, og man kan finne andre medlemmer som liker de bøkene man liker selv – og så følge dem. Rett og slett et MUST-HAVE-nettsted for oss lesehester!

Så jeg har  rota rundt der inne i flere timer i dag – og storkost meg. Nå venter jeg bare på at noen av ønskebøkene mine skal komme i pocketutgave – jeg liker best bløte bøker!

Bli medlem du også, da vel! Det er gratis!

Legger med et par bilder fra turen vår – det var flott langs elva i dag!

Kveldstur i Elveparken

 

Én tanke på “Første i første

  1. Hei! Morsomt at «Bokelskere.no» falt i smak! Det er deilig med et sted å diskutere litteratur, et sted der det er «lov» å grave seg ned i litterære detaljer.

    Flotte turbilder du har!

    Abonnerer på bloggen din. 🙂

Legg igjen en kommentar

